Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ DOTAZY/ODPOVĚDI       

1/ Je možné zboží zakoupené v e-shopu vyměnit?

Ano je. Pokud neodhadnete správnou velikost dle našich tabulek velikostí, je možné do 14 dnů zboží vrátit. Zboží musí být v originálním balení a nepoužité. V rámci České republiky za tuto výměnu již neplatíte další poštovné, pouze náklady na doručení zboží do sídla firmy.

 

2/ Je možné zboží vrátit a požadovat vrácení peněz?

Ano je. Pokud do 14 dnů vrátíte zboží originálně zabalené a nepoužívané, vrátíme Vám peníze v hodnotě zboží, náklady na poštovné se zpětně nevrací.

 

3/ Pokud si zakoupím přes e-shop motooděv PSí (motobundu, motokalhoty nebo motokombinézu) v konfekční velikosti a zjistím, že potřebuji šití na míru. Je možná výměna?

Ano je. Výrobek nám, prosím, nepoužitý a originálně zabalený vraťte, v tomto případě ideálně osobně na výrobní prodejně (Tlumačov, Plzeň), kde s Vámi zároveň dořešíme zakázkové šití:

  • vezmeme Vám míry
  • sdělíme Vám aktuální termín na potřebu výroby
  • sdělíme Vám doplatek, který mezi cenou za konfekci a šití na míru vzniká (řádově 10% rozdíl)

 

4/ Je možné si přes e-shop zakoupit dárkový poukaz?

Ano je. Máme dárkové poukazy v různých hodnotách. Funguje to tak, že k poukazu je Vám zároveň vystaven doklad o platbě - zálohová faktura a konečný daňový doklad je vystaven až při výběru konkrétního zboží, který pak slouží obdarovanému i jako doklad k záruce.

 

5/ Je možné vystavit individuální dárkový poukaz na kombinézu šitou na míru tak, aby obdarovaný neznal cenu?

Ano je. Prodejce připraví individuální grafický návrh poukazu dle Vašeho přání. Může být uvedeno jméno obdarovaného, jméno dárce a můžeme vložit grafiku výrobku, který si budete přát. Cenu zde uvádět nemusíme a platbu můžeme realizovat tak, aby obdarovaný částku neznal.

 

6/ Je možné objednané zboží v e-shopu vyměnit za jiné?

Ano je. Stačí zaslat originálně zabalené a nepoužité zboží zpět a my výměnou pošleme zboží jiné. V případě, že vznikne doplatek, dohodneme se o provedení platby (dobírka, platba předem). V tomto případě již nové poštovné neúčtujeme.

V případě, že by nové zboží bylo za nižší cenu, rozdíl bohužel nevracíme, je tedy dobré vybrat zboží ve stejné či vyšší ceně.

 

7/ Jaká je běžná výše poštovného? A je možné poštovné neplatit?

V rámci České republiky je to 150 Kč. Pokud objednáte nad 5.000 Kč, je poštovné automaticky zdarma! Pokud chcete ušetřit, je dobré zaplatit zboží předem a poštovné se tak sníží na 100 Kč.